Ugięcie światła, aksjomaty Euklidesa i fizyk idiota
Maciej Woźniak
2013-08-21 12:24:45 UTC
Zapewne wszyscy nie raz słyszeli opowieści fizyka idioty o ugięciu światła.
No cóż, mamy taki efekt jak soczewkowanie grawitacyjne. Z grubsza jest
wiadome, na czym ono polega.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Soczewkowanie_grawitacyjne
Na rysuneczku widać, że 2 różne tory światła mają 2 wspólne punkty.
No, skoro tak, to jest oczywiste, że nie mogą być proste, prawda?
Muszą być zakrzywione. To oczywiste.
No oczywiście, że to jest oczywiste. Jest to takie oczywiste, bo
to jest jeden z aksjomatów geometrii Euklidesa (wprawdzie nie
w oryginalnym ujęciu Euklidesa, tylko w ciut późniejszym, Hilberta).
http://matematyka.cproject.pl/index.php?id=8&A=a8fe1
Na wypadek, gdyby jakiś borczyk nie mógł zgadnąć, mam na
myśli pierwszy z nich.

Fizyk idiota oczywiście wie, że istnieją geometrie nieeuklidesowe,
które niektóre aksjomaty Euklidesa odrzucają. Co więcej, wie
również, że sam też niektóre odrzuca. Nie, żeby wiedział, które to
są... zresztą, czy on w ogóle zna aksjomaty Euklidesa? Po co ma
je znać, skoro je odrzuca. W każdym razie, możliwość, że przez
2 różne linie przechodzą przez 2 te same punkty i obie są proste
zupełnie się fizykowi idiocie nie mieści w pale.

Bo fizyk idiota nie ma pojęcia o podstawowych założeniach
własnej popierdolonej teoryjki, a matematyk z niego taki,
jak i z koziej dupy trąba.
astro
2013-08-31 03:19:17 UTC
Post by Maciej Woźniak
Zapewne wszyscy nie raz słyszeli opowieści fizyka idioty o ugięciu światła.
www.ucsusa.org/assets/images/si/cartoon-contest-2012/macleod-web.jpg

EOT z mojej strony.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info
Maciej Woźniak
2013-08-31 08:13:57 UTC
http://1.bp.blogspot.com/-VWS8IJDpdPU/UBqGkcqmlNI/AAAAAAAAGNg/qAO1JTsB-QI/s1600/science+2012+9+2+shaped.jpg

|EOT z mojej strony.

Zdajesz sobie, niewątpliwie, sprawę, że na tej tablicy z Twojego przykładu
wszystko jest wrong? Te robaczki nie mają żadnego sensu, autor żartu je
narysował, żeby było ładnie, a nie żeby miało sens. Tak więc, w Twoim
przykładziku ten facet z twittera zupełnie ewidentnie ma rację...
Niemniej, widząc tablicę zapisaną ładnymi robaczkami, nie będziesz
szukał sensu, będziesz padał na twarz, łykał i wielbił. Wolno Ci, ale od
innych tego nie oczekuj, biedny idioto.
the_foe
2013-08-31 17:07:28 UTC
Post by Maciej Woźniak
> [...]
Niemniej, widząc tablicę zapisaną ładnymi robaczkami, nie będziesz
szukał sensu, będziesz padał na twarz, łykał i wielbił. Wolno Ci, ale od
moze chodzi tu o to, ze mimo, ze cały swiat wyznaje zupelnie błedną
teorię, to Ty oświecony, nie mierzysz się z jej piewcami z tytułami
profesorskimi łamiąc ich ewidentnie idiotyczny pogląd w 5 minut. Zamiast
tego tylko podgryzasz anonimowo maluczkich w najciemniejszym i rzadko
uczeszczanym miejscu w internecie. Moze ktos kiedys na wykładzie
podejdzie z tabletem do profesora i powie "A M. Woźniak pisze w
usenecie, ze pan się myli (eufemistycznie) ".
"You was mesmerised"
Maciej Woźniak
2013-08-31 18:38:46 UTC
Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

|moze chodzi tu o to, ze mimo, ze cały swiat wyznaje zupelnie błedną
|teorię, to Ty oświecony, nie mierzysz się z jej piewcami z tytułami
|profesorskimi łamiąc ich ewidentnie idiotyczny pogląd w 5 minut.

Owszem, mierzę się z każdym jej piewcą, którego spotkam.

|Zamiast
|tego tylko podgryzasz anonimowo

Anonimowy to tu jesteś Ty, półgłówku.

|maluczkich

Cieszę się, że się zgadzamy.

Może.
the_foe
2013-08-31 23:42:23 UTC
Post by Maciej Woźniak
|Zamiast
|tego tylko podgryzasz anonimowo
Anonimowy to tu jesteś Ty, półgłówku.
Na samym FB Maciejów Woźniaków jest 101.
"You was mesmerised"
Maciej Woźniak
2013-09-01 08:14:35 UTC
Użytkownik "Maciej Woźniak" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup

|Zamiast
|tego tylko podgryzasz anonimowo

Tak, proszę państwa, dobrze widzicie: fizyk idiota, podpisujący
się the_foe zarzuca mi, podpisującemu się imieniem i nazwiskiem...
działanie anonimowo.
Niestety, taki jest właśnie poziom umysłowy tej bandy debili.
Oczywiście, możecie sobie pomyśleć, że wziąłem przypadek
skrajny, ale to nieprawda. W porównaniu z niektórymi
numerami Borczyka foe i tak wypada blado.
the_foe
2013-09-01 12:17:38 UTC
Post by Maciej Woźniak
Tak, proszę państwa, dobrze widzicie: fizyk idiota, podpisujący
się the_foe zarzuca mi, podpisującemu się imieniem i nazwiskiem...
działanie anonimowo.
Woźniaków w Polsce jest 88000, a Maciejów 213000. Tak więc, w Polsce
jest ok 493 Maciejów Woźniaków. W internecie jest tylko jeden the_foe, a
MW kilka setek. I kto jest tu bardziej anonimowy?
"You was mesmerised"
Maciej Woźniak
2013-09-02 05:18:18 UTC
Post by Maciej Woźniak
> [...]
|jest ok 493 Maciejów Woźniaków. W internecie jest tylko jeden the_foe, a
|MW kilka setek. I kto jest tu bardziej anonimowy?

I jeszcze się stawia. Ale cóż, fizyk. Nadęty, bezczelny kretyn pozbawiony
jakiegokolwiek kontaktu z rzeczywistością, a przy tym święcie przekonany
o całkowitej swej niezdolności do popełnienia jakiegokolwiek błędu.

Dobra, półgłówku, pojedziemy po Twoich fizykowych założeniach przez
chwilkę.
To jakbym się zaczął podpisywać xxxMyyyWzzz to byś uznał, że przestałem
być "anonimowy", zgadza się?
the_foe
2013-09-02 15:09:08 UTC
Post by Maciej Woźniak
To jakbym się zaczął podpisywać xxxMyyyWzzz to byś uznał, że przestałem
być "anonimowy", zgadza się?
nie, do czasu kiedy nie podasz czegos co Ciebie jednoznacznie
identyfikuje z grana setek MW to jestes po prosty anonimowy. Tym
bardziej ze na usenecie nikt nie wymaga od Ciebie podawania swojego
imienia i nazwiska.
@foe_pl
Maciej Woźniak
2013-09-02 15:41:13 UTC
Post by Maciej Woźniak
> [...]
|nie, do czasu kiedy nie podasz czegos co Ciebie jednoznacznie
|identyfikuje z grana setek MW to jestes po prosty anonimowy.

Logika fizyka idioty: kiedy on się podpisuje swoim pseudonimem
the_foe, to wiadomo przecież, że to ON!!!! Kiedy ktoś inny podpisuje
się innym pseudonimem, to tylko po prostu anonim.
Taki jest właśnie poziom umysłowy tej bandy debili. Możecie
wypada blado.
the_foe
2013-09-02 18:05:49 UTC
http://tinyurl.com/o9ec2yq
http://tinyurl.com/nhcsp87
@foe_pl
Maciej Woźniak
2013-09-02 18:27:35 UTC
Post by Maciej Woźniak
> [...]
the_foe, to wiadomo przecież, że to ON!!!! Kiedy ktoś inny podpisuje
się innym pseudonimem, to tylko po prostu anonim.

No, mówię - the_foe to przecież ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale czego wymagać od fizyka. Normalny ich poziom.

A ja dodam jeszcze jeden link
https://www.google.pl/search?q=the_foe&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=O9IkUuW1MI_Oswb65YCIAw#lr=lang_pl&q=xxxMyyyWzzz&rls=org.mozilla:pl%3Aofficial&tbs=lr:lang_1pl

Jak widzisz, nic nie ma. Co zgodnie z Twoją fizykoidiotową logiką
dowodzi, że gdybym tak się podpisał, to bym nie był anonimowy,
w przeciwieństwie do sytuacji, w której podpisuję się imieniem
i nazwiskiem.
Zgadza się?
Ot, i fizyk.

Andrzej Lawa
[...]